Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Φύλλα εργασίας για την 28η Οκτωβρίου

Ζήση Ανθή :Φύλλα εργασίας  για το νηπιαγωγείο .

Φύλλα εργασίας για την εθνική μας γιορτή (28η Οκτωβρίου )


Φύλλα εργασίας για τη γλώσσα 
  • Βρες και κύκλωσε τη λέξη σημαία .


Αυτό αρχικά μπορεί να γίνει στην παρεούλα , ειδικά αν υπάρχουν πολλά προνήπια με καρτελίτσες .


  • Τι φώναζαν η φαντάροι μας στα αλβανικά βουνά ; Γραφή και αναγνώριση της λέξης ΑΕΡΑ . 

  • Οι λέξεις κρύφτηκαν ! Μπορείς να τις βρεις και να τις κυκλώσεις ; 

  • Απλό σταυρόλεξο για την 28η Οκτωβρίου με 2 λέξεις .

Φύλλο εργασίας για τα μαθηματικά 
Μέτρησε πόσα είναι τα στεφάνια , οι φαντάροι , τα τανκς και τα παιδάκια που κάνουν παρέλαση .


9 σχόλια:

  1. Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΘΗ.ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ.
    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑ.ΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό και χαρούμενο Σαββατοκύριακο !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΆΒΟ ΑΝΘΟΥΛΑ...ΜΑς ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΕΣΩ Η/Υ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ πολύ !!
    Pitsinoula μου , τα φύλλα εργασίας τα έφτιαξα εγώ ... δεν είναι από κάποιο βιβλίο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ καλή η δουλειά σου Ανθή! Σ`ευχαριστούμε πολύ που τη μοιράστηκες μαζί μας! Ήθελα να εμπλουτίσω το υλικό μου και μου έλυσες τα χέρια! Να είσαι καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι εγώ σας ευχαριστώ όλους !!!! Μου δίνετε δύναμη να συνεχίσω ...
    Πολύ σύντομα θα ανεβάσω κι άλλο υλικό για τη γιορτούλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο συναδελφισσα.Παρα πολύ ωραίο υλικό και πολύ χρήσιμο.Σε ευχαριστούμε πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή