Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011

Αινίγματα για τα φρούτα του φθινοπώρου

Ζήση Ανθή :Εποπτικό υλικό - αινίγματα για το νηπιαγωγείο .


Αινίγματα για τα φρούτα του φθινοπώρου


Αίνιγμα για το μήλο

Είμαι τόπι κόκκινο ,
αν με καθαρίσεις ,
 άσπρο νόστιμο καρπό
αμέσως θ’ αντικρίσεις .
Τι είναι ; Το μήλο


Αίνιγμα για το αχλάδι
Ποιο φρούτο αναστενάζει για λάδι ;
Το αχλάδι


Αίνιγμα για το κυδώνι

Είμαι κίτρινο, χνουδάτο
και στυφό , μα μυρωδάτο .
Γίνομαι και πιο καλό ,
αν με κάνουνε γλυκό .
Τι είμαι ; Το κυδώνι


Αίνιγμα για το ακτινίδιο

Απ’ έξω είμαι καφετί
κι έχω πολλά γενάκια ,
μα μέσα είμαι πράσινο
με χίλια δυο σποράκια .
Τι είμαι ; Το ακτινίδιο


Αίνιγμα για το λωτό

Φρούτο  πορτοκαλί ,
τρώγεται με κουτάλι
κι ίσως κι εσύ να ξεχαστείς , ό
πως ξεχάστηκαν άλλοι .
Τι είναι ; Ο λωτός


Ορισμένα παιδιά του νηπιαγωγείου που έχουν ακούσει για τις περιπέτειες του Οδυσσέα και τους συντρόφους του γνωρίζουν για το λωτό .Το αίνιγμα αυτό , όπως και το προηγούμενο με το ακτινίδιο το φτιάξαμε μαζί με τα παιδιά , παρατηρώντας τα ίδια τα φρούτα .Είναι πολύ σημαντικό επίσης να τα δοκιμάσουν και να γνωρίσουν και γεύσεις που δε γνώριζαν .

Αίνιγμα για το σταφύλι

Με πατούν γυμνά ποδάρια
και το λιώνουν το κορμί μου .
Γέροι , νιοι και παλικάρια
όλοι γίνονται λιοντάρια ,
μόλις πιούν και το ζουμί μου .
Τι είναι ; Το σταφύλι και το κρασί



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου