Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Αινίγματα για τα λουλούδια

Ζήση Ανθή : Αινίγματα των λουλουδιών - καρτέλες για το νηπιαγωγείο .


Αινίγματα λουλουδάτα 



Ας μαντέψουμε παιδιά , 
αινίγματα ευωδιαστά!

Αινίγματα για τα τριαντάφυλλα

                             Τριάντα φούστες φόρεσε 

και στο χορό πηγαίνει
                           και τη λαμπρή της ομορφιά 
κανείς δεν παραβγαίνει .       
Τι είναι ;
 Το Τριαντάφυλλο


Μυρίζω ωραία , 
αγκάθια έχω , 
τσουκνίδα δεν είμαι , 
ξαδέρφη την έχω ! 
Τι είμαι ; Η Τριανταφυλλιά 


Αίνιγμα για το βασιλικό 

Αν και θρόνος μου ταιριάζει , 
θέση μου είναι το περβάζι .
Τι είναι ; 
Ο βασιλικός


Αίνιγμα για τη μαργαρίτα 

Είμαι λουλούδι όμορφο , 
που άμα με μαδήσεις , 
θα μάθεις και το μυστικό 
αν σ' έχει αγαπήσει ! 
Τι είμαι ; 
Η μαργαρίτα 



                             Αίνιγμα για τον κρίνο


Ποιο είναι εκείνο το λουλούδι

άσπρο άσπρο και αγνό 

που το πήρε η Παναγίτσα , 

για να γεννήσει το Χριστό ; 

Απάντηση : Ο κρίνος 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου