Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Καλοκαιρινές καρτέλες αρίθμησης για το νηπιαγωγείο

Ζήση Ανθή :Καλοκαιρινές καρτέλες αρίθμησης για το νηπιαγωγείο .


     Μου αρέσει να μετρώ ... στο θαλάσσιο βυθό !




Μου αρέσει να μετρώ ,
ένα - δυό , ένα δυό
κι ό,τι γύρω μου κοιτώ ,
λογαριάζω στο λεπτό .
Είμαι εγώ παιδί καλό
τραλαλά τραλαλό ,
έξυπνο και ζωηρό ,
τραλαλά τραλαλό .


Έχω δυό γλυκά ματάκια
δυό πολύ μικρά αυτάκια.
Από δυό έχω χεράκια
κι άλλα δύο ποδαράκια .
Ένα κι ένα κάνουν δυό
τραλαλά τραλαλό
και χορεύω σαν τρελό
τραλαλά τραλαλό .



Δυό φιλάκια στη μαμά
κι άλλο ένα στο μπαμπά !
Πόσα έδωσα φιλιά ,
λογαριάζω σοβαρά !
Δυο κι ένα κάνουν τρία ,
τραλαλά τραλαλό
θα το πω και στην κυρία
τραλαλά τραλαλό !



Μου αρέσει να μετρώ
ένα - δυό , ένα - δυό
κι ό,τι γύρω μοι κοιτώ ,
λογαριάζω στο λεπτό !
Είμαι εγώ παιδί καλό ,
τραλαλά τραλαλό ,
έξυπνο και ζωηρό ,
τραλαλά τραλαλό !



Το τραγουδάκι αυτό το είχα ακούσει σε μια παιδική ραδιοφωνική εκπομπή πριν από πολλά χρόνια , όταν ακόμη δεν ήξερα αν θα γίνω νηπιαγωγός και μου έκανε φοβερή εντύπωση , πως μέσα από τραγουδάκια μπορούν τα παιδιά να μάθουν τους αριθμούς και να αρχίσουν δειλά δειλά να τους προσθέτουν . Ελπίζω να σας αρέσει κι εσάς το τραγουδάκι !


Σήμερα μπορεί να βρει κάποιος πολλά τραγούδια ή ποιηματάκια για τους αριθμούς . Τα τραγούδια της Κατερίνας Γιαννίκου για τους αριθμούς είναι υπέροχα και αρέσουν ιδιαίτερα στα νήπια . Ο/η κάθε νηπιαγωγός μπορεί να τα επεξεργαστεί κατάλληλα και να περάσει στα παιδιά τις μαθηματικές έννοιες που θέλει με ευχάριστο παιγνιώδη τρόπο .


Σε επόμενη ανάρτηση μου θα σας δείξω πως επεξεργάζομαι στη τάξη τον κάθε αριθμό ξεχωριστά .



Μπορούμε επίσης να αυτοσχεδιάσουμε και να φτιάξουμε μαζί με τα παιδιά μικρά ποιηματάκια για τον κάθε αριθμό . Η φαντασία των παιδιών και η δημιουργική τους έμπνευση πραματικά μας εκπλήσσουν καθημερινά!



Είναι ωραίο κάθε εποχή να αλλάζουμε  τις καρτέλες με τους αριθμούς . Επίσης , με τον ερχομό κάποιων σημαντικών γιορτών , όπως τα Χριστούγεννα , το Πάσχα ... μπορούμε να αλλάξουμε μαζί με τη διακόσμηση της τάξης και τις καρτέλες με τους αριθμούς . Στα παιδιά αρέσουν οι αλλαγές !



Μπορούμε επίσης να αφήσουμε τα παιδιά να φτιάξουν αυτά τις δικές τους καρτελίτσες με τους αριθμούς , δουλεύοντας σε ομαδούλες !


Ας μην ξεχνάμε ότι μπορούμε να φτιάξουμε καρτέλες αρίθμησης και με κολλάζ . Ας αφήσουμε τη φαντασία μας ... σίγουρα θα δημιουργήσουμε υπέροχα πράγματα !



Καλό μήνα !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου