Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

ΤΑ ΕΝΤΟΜΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ

Ααίματο κι ακόκκαλο τη θάλασσα περνάει.
Τι είναι ;
Η πεταλούδα



Γεννημένη σε κουκούλι, μαθημένη από μικρούλι, να κουνάει με χαρά, τα δικά της τα φτερά.
Τι είναι;
Η πεταλούδα


Όμορφη και πλουμιστή στα λουλούδια κατοικεί.
Τι είναι ;
Η πεταλούδα


Μικρή - μικρή νοικοκυρά, μεγάλη πίττα φτιάχνει.
Τι είναι ;
Η μέλισσα


Ένα πουλί πετούμενο, πετούμενο, χαρούμενο, που έχει έξι πόδια και χέζει σαν τα βόδια.
Τι είναι;
Μύγα


Αίμα και τομάρι έχει μα μαλλί κι ουρά δεν έχει.
Τι είναι ;
 Ο ψύλλος

Ποιο είναι ένα πραματάκι, μικρό μικρό και μαύρο, που και το βασιλιά σηκώνει;
Ο ψύλλος


Αν με κυνήγι πάντα ζω, τουφέκι δε βαστάω
ψαράς δεν είμαι, μα παντού τα δίχτυα μου τα στήνω.
Τι είναι;
Η αράχνη


Δεν είμαι φεγγάρι,
δεν είμαι αστέρι,
μα φέγγω με τον πισινό μου καλοκαίρι.
Τι είμαι ;
η πυγολαμπίδα

Από έξω από το σπιτάκι μας συμπεθεριό περνάει.
Τι είναι ;Τα μυρμήγκια


Γύρω από το σπίτι μου καλόγεροι χορεύουν.
Τι είναι ;
Τα μυρμήγκια



Είναι έντομο μικρό, μα διαθέτει και στρατό, νοσοκόμες, γεωργούς, κτηνοτρόφους και φρουρούς.
Τι είναι;

Το μυρμήγκι


Ένα μαντρί , παλιό μαντρί, χιλιάδες πρόβατα χωράει κι αρνιού ποδάρι δε χωράει .
Η μυρμηγκοφωλιά
Είμαι έντομο μικρό,  σε τσιμπώ και σ’  ενοχλώ.  Κι αν  μια συλλαβή προσθέσεις, γίνομαι λαχανικό.  Τι είναι;
Το κουνούπι - δι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου